det bara rinner och jag kan inte stoppa det

nu har jag försökt skriva ett inlägg tre gånger.
men det har gått åt helvete. så nu samarfattar jag mycket kort.

tisdag/igår - nationella talet i svenska b gick inte som tänkt.
pratade för snabbt och allt gick åt helvete. så minusminus på det.

och igår efter skolan så blev det stan. sen fyra tåget.
kom hem och käkade sen satte jag mig och pluggade i fyra timmar.
fick 20 handskrivna sidor gjorda om utvecklingsstörda människor osv.
ganska intressant och ganska död tjej.

lina kom och vi drack kaffe och sen skulle vi kika på eclipse, men båda
somnade efter några minuter. som vanligt?

idag har det gått rätt bra.
rullat på.
lyssnat på en otroligt bra kille som var mycket skämtsamt och cpskadad.
jag beundrar honom så, och han fick verkligen mig och säkert många andra
att ändra uppfattning om saker och få andra synvinklar.
så stark och glad, fast ändå handikappad.
det spelar ingen roll. för ingen är normal, inte ens du kära vän.

har suttit och pluggat i en timme. och nu ska jag ta och fortsätta
med det tills klockan åtta då jag och mami har bestämt oss för
mamma&dotter-kväll med tvmys och kaffe tillsammans. puss på det!

så nu har jag inte tid att skriva mer.
hoppas alla har det bra.
blir så olycklig av att veta när folk vill ha och vill ha
när det är så svårt att ge.
jag kan ge, men just nu är det bara för mycket och jag
måste få lösa mina problem som jag redan har innan
det ska bildas nya pga. allt detta. snälla ge mig en chans
älskade vänner. ni betyder, ni alla.



en utav dom jag ska skapa mer tid för.
och även dig anna, du vet att jag finns för dig.
ge mig bara tiden till mitt så ska jag lösa oss sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Litar på dig älskling, du är bäst <3

2010-12-02 @ 11:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0