de kyligaste dagarna bli varma

helt onödigt att jag ens åkte in till skolan idag.
eftersom vi kollade på film på svenskan som jag nämne
och på sista lektionen gjorde vi klart innan redovisning
och jag hade allt på datorn hemma. BRA!
så jag fick sluta, så det blev alldeles perfekt för mig att
sno med mig sötaste linnéa och möta upp lina på stan och
kika runt lite, dock blev det ingen långisrunda, men jag
hann iallafall köpa mina byxor från BLÅ och min kavaj
från HM. så jag är nöjd.

åkte med fyra tåget hem.
käkade och gick direkt upp och pluggade.
och vad tror ni jag mer har gjort denna kväll?
- jo, pluggat!
från fem till nu har jag suttit och skrivit.
men nu är allt klart inför redovisningarna jag ska ha.
eller ska slänga ihop en snabb powerpoint på mitt arbete
om olika förbund och så ska jag och linnéa komma på någon
bra redovisning till på torsdag då vi har vår pedagogik.
men fick ihop vårt häfte ganska bra, så det kanske man kan
få lite plus för. hoppas kan man alltid göra.

skönt det var att få stryka en massa på min "måste-göra-lista".
men ändå har jag fem punkter kvar.... aja, bara att kämpa.
det roliga är att jag ger upp så in i helvete mellan åt,
och sen ställer jag mig upp igen och tar nya tag och puschar
mig själv och då blir det sånna här resultat, då jag kan sitta
och vara lite stolt över mig själv, i typ... högst en dag.
sen blir det riktigt loooow igen. pffffffffffffff.

ska iallafall inte göra mer idag.
en dusch och en film och försöka sova står på min "måste-göra-lista"
i huvudet. check, check och check. - eller a, snart då.










godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0