blaaaha sa den lilla söta grodan idag

minus 22 grader i vårt sverigeland. helt sjukt...
skolan gick väl bra idag.
fick reda på vårt svenska tal. dock ett G, men pga.
av mitt snabba tal. annars var allt perfekt, så jag sabbade det
av min nervositet. inte alls bra. men nu är det som det är...
efter skolan tog jag, ida och paulina en promenad ner på stan
och jag hoppade på en buss vidare mot valbo.
mötte upp jesper och vi gick och handlade lite julklappar och
kollade på sånt vi önskar oss. hehe.
träffade också jossan som jobbade så flitit på intersport och fick
mig att handla där. bra tjej ;)
tog bussen hem runt sju.
handlade lite frukt och gick hem till jeppis.
nu sitter vi och kollar galna videos från youtube och alla hans
hemgjorda och så grymt bra filmer som de klurat ihop :)
får se om jonkis kommer hit senare, annars blir det en film
och sen sova. upp till skolan imorgon och göra slut på denna
vecka. så skönt att det går så fort framåt nu.
så man slipper denna skit snart.
facet stör mig.
ha så kul. det har vi :)
asgarv? förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0