overkligt roligt

haha, vart tusan ska jag börja...?
okej, jag och sofie åkte in till valbo
för att inhandla en outfit till kvällens
underhållning.
sofie fick tag på en väldigt fin tröja,
alltså ett mycket bra köp bruden!

kom till gävle, fixade oss och drack lite,
sen blev det vidare till söderhielmska och
tog några cider och pratade med några tjejer
som sofie hade lite gemensamt sen förr.
mycket trevligt det med.
en av tjejerna hade beställt ett läppglans från
internet som vi fick prova och det gjorde
så att läpparna blev större.
det var nåt jox i som gjorde att det började sticka
och sen kände man hur läpparna svällde upp.
apcoolt!
iallfall så rätt som det är så beställer sofie in en flaska
vitt vin som vi då delar på.
men då är det ju det att när vi har druckit upp den där
och har pratat ett bra tag så tänkte vi dra oss vidare.
och det gjorde vi, men glömde att betala det där jävla
vinet. haha. så när vi kommer typ vid heartbreak då kommer
sofie på, FAN jag glömde att betala vinet. hahah
så jävla klockrent! ;) och vinet kostade ju bara 230 kronor,
så vafan?!

sen skulle vi försöka ta oss in någonstans eftersom på
alla krogar var det 23. så vi började med heartan, men sofie
vägrade att köa så vi trallade upp till goya, där var det knappt
nå folk så vi ville inte försöka ens.
då gick vi tillbaka till heartan och skulle försöka, men då börjar
sofie med det där att hon inte pallar att stå i kön..
så vi ställer oss typ bakom vakten och så säger hon att bara
om har går fram lite så smiter du bakom honom.
okej tänkte jag, men inte fan rörde den där vakten en fena inte. haha.
så där stod vi...
till slut gav sig sofie och vi stod i kön ett tag,
sen kommer vi fram till en annan vakt och så ger sofie fram sitt leg
och innan  han hinner säga något så säger sofie:
- jag bjuder dig på kaffe nästa gång jag!
och så nyper hon tag lite löst i rumpan på honom.
haha, och då säger han:
- idag är jag jäääävligt snäll! och så släpper han in oss!
snacka om att lyckas. haha!
kul var det iallafall.

väl där inne blev det några drinkar och dans.
träffade massor av folk och det gjorde min kväll.
fick förlåtelsen så jag är nöjd.
hade en superbra kväll/natt och man har då fan inte
tråkigt när man umgås med sofie inte. HAHA

jävlar, jävlar - jäääävlar va' roligt! ;)

nå mer behöver man nog inte berätta.
mmm så mys.

nu är man iallafall hemma efter gårdagens jättebravader.
städa ihop lite nu och försöka göra något av den här söndagen
så det blir helg snart igen ;)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0