sista sommarlovskrogrundan 2010

haha gårdagen blev lyckad!
iallafall rätt så lyckad... hm ;)

började med stade med linnéa
och vi mötte upp paulina och mia.
gick med dom och kikade lite.
blev ett par nya converse och lite smink.
- och där rök pengarna!

sen tog jag bussen upp till frida.
möttes vid ica maxi och gick in och handlade lite.
jag kom då på den smarta idén att vi skulle
ha natt-tofflor på oss när vi kommer ut från krogen!
och så blev det! ;) haha.
men dom kostade endast tio kronor och det var liksom
lite utav ett avslut av vårt sommarlov!

drog hem till frida, bytte om och fixade oss.
sen tog vi bussen ner till stan då jag flörtade
apmycket med en liten ettårig bebis.
åh, besatt!
bytte buss och drog till bomhus till emelie.
där blev förfesten med sju tjejer!
lite ölspel och massor av musik och snack!

sen skulle vi ta bussen ner på stan för att
dra en krogrunda, men då fick vi lite hinder
då isabell blev så packad att hon först ramlade
hemma hos e, sen gick hon som en kratta till busshållplatsen,
eller vänta, hon kom inte ens till busshållsplatsen....
hon hamnade i ett 3meters dike och snurrade runt där!
med blödande knän och en helt yrvaken isabell så drog vi upp
henne och försökte få henne att spy!
men så bestämd som hon är så skulle hon då inte göra det inte...
men till slut så kom det och vi satte oss sedan på bussen ner.

lämnade av henne på stan då hennes mamma kom och hämtade henne
och sen fortsatte vi vår kväll. haha!

blev slicken, men inte så hemskt mycket folk.. lite tråk.
men vi gjorde det rätt roligt ändå! dansade sönder oss!

och när vi kom utanför krogen runt två,
då drogs klackarna av och vi satte på oss våra sköna
natt-tofflor för tio kronor och verkligen NJÖT utav att gå! haha.
blev en donkenvända sen bussen hem!

tack för gårdagen tjejer! alltid lika roligt!

och emelie och fridas samtal:
frida - emelie... jag har inte bäddat sängen till er..
emelie - HAR DU INTE DAMMSUGIIIIT!

haha klockren! ;)

nu är jag hemma och har väääärldsont i min tå..
nageltrång... och om det inte blir bättre efter helgen så
ska jag besöka doktorn för operation!
för gud i skruven vad jag har ont nu :(
ett fotbad, rengöring, plåster och en massa stödande bandage
så ska jag nog klara av helgen på något sätt!

nu är det en stödvila för min del.
och gud så jag är avundsjuk på lina och malin
som nu är utomlands och njuter av livet!
ha det bäst tjejer! älskar er. (:



vårat köp!







imorse när vi vaknade så såg vi detta:



kung!


detta är mina nya skor och även min onda tå fick visa upp sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0