inget för mig

gick upp i ganska bra tid idag också.
duschade och fixade mig,
sen tog jag cykeln i full fart mot
sjöbacken och mötte josefine.
vi drog och hämtade tåg/busskortet,
så nu är det fixat till skolan börjar!

sen vid tolv så samlades vi alla
som arbetat på kyrkan vid sjöbacken
och käkade jättegod mat och umgicks.
även hemgjord glass som efterrätt.

sen drog vi vidare till kyrkans hus och
hade kubbspels-turnering med fyra olika lag.
förlorade alla gångerna... tycker inte om kubb!
inte min grej liksom. haha.
men det var kul ändå!

mamma fick sluta tidigare så vi gjorde sällskap hem.
verkar som om det blir regn snart...
så ska nog ta och sy om lite kläder och sysselsätta mig
lite så idag.

fan. börjar bli lite taggad mot helgens bravader nu jag! höhö.
hejpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0