låt drömmarna få flöda

då var man hemkommen från
ellas 9årskalas! dock fyller hon imorgon.
lekte lekar, bla. att man skulle dyka ner i
en skål med mjöl med ansiktet och leta
en sockerbit med munnen! haha
snacka om att vi var vit i fejjan när man kom upp då!
och så skulle de ha gurkor mellan benen och springa till en kon
och vända och tilbaka! dom hade hur kul som helst!

därefter blev det glass och massa annat gott!
jag fick också anordna lite lekar eftersom min kära kusin
hade utsatt mig till lite av en lekledare, så en lek kom jag iallfall på!

barnkalaset slutades med skattjakt och lite valfritt då de
gjorde en teater som då blev lite sisådär, men dom är så duktiga så.

följde sedan med dom hem.
ungarna hoppade i poolen och vi käkade
mackor med tonfisk. mmm!

nu är man hemma och ska ta och sova snart,
eftersom man ska upp imorn i ganska bra tid och hjälpa
kusinen med att städa upp lite och fixa inför födelsedagskalaset
för släkten som ella ska ha. blir troligen där hela dagen.

har nyss käkat lite tjiskäjk (mammas ironi-stavning PÅ SMS)
som mamma så stolt har bakat. god var den också!

som idag när jag satte mig på bussen från linnéa ner till stan.
så skrev mamma ett sms där det stod:
- nu har jag gjort tjiskäjk vi får testa ikväll kjam förståsss
haha, jag påpekade mamma på ett annat sms att hon både stavade
cheesecake och förstås fel, så då skulle hon såklart överdriva på nästa sms.
tokmamma, älskar dig iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0