masquerade

pappa väckte mig runt tio.
duschade, packade och fixade mig.
sen bar det av till station för att kliva
på tåget till gävle.
väl i gävle så kom ida och hämtade mig på station.
sen åkte vi hem till henne och där utanför stod
lilla néis och väntade så glatt ;)
efter det drog vi upp till brynäs
och gick på sommaryran!

började med en karusell,
visste inte alls hur den gick eller något.
utan satte oss bara i...
och fan i helvete!
jag har aldrig varit så jävla yr
efter en karusell som den...
snurrade så jag höll på dö!
men fyfan va roligt det var! :D
när man kom ut från den så
var benen lika svaga som dom
är när man har vaknat upp dagen efter
man har druckit och ska resa sig upp ur sängen.
och det är förjävligt! haha.

efter det så blev det lite langos och virvelvinden.
därefter tröttnade vi lite och eftersom ida inte mådde
så där jättebra så åkte vi hemåt.
hämtade väskan hos ida och sen drog linnéa och jag ner på stan!

gick runt lite. men sen när vi typ var på väg hem
så träffade vi på gökhan, eller göran som han kallas.
han fixade lite gottgott till oss och sen sa han åt sina kompisar
som jobbar på pizzerian på nian att de skulle bjuda oss på mat,
så då fick vi välja vad vi ville ha och ta dricka så kom dom med det när det var klart!
snacka om lyx! ;) så där satt vi och käkade vår kvällsmat denna torsdag.
tack så mycket g:et. snäll du!

därefter tog vi bussen till skutan.
så ikväll har vi ätit cheesecake,
provat massor av linnéas kläder och klätt ut oss,
busat satan med lillebror hennes och nu funderar
vi på ett nattdopp om någon är villig att hänga på ;)

imorgon blir det stan runt två.
sen möta upp tjejerna runt fem och gå på yran ett tag.
därefter ska vi på en 18årsfest i hemlingby och sen blir
det nog lite yran igen.
får se om några utav oss drar ut på krogen en sväng innan natten
är slut, men annars blir det godnatt hemma i mayas systers lägenhet
som vi då ska få låna (:


















Kommentarer
Postat av: amanda

HAHA vad snygga ni är era tokstollar :D <3

2010-08-13 @ 21:54:38
URL: http://amandddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0