TOPPSKICK

gud så jag trivs här i huset!
kom in till stan igår och handlade lite.
tog min stora bag och satt mig på bussen
till bomhus för att besöka jesper.
när hans far kom hem så tog vi bilen och
åkte till skutskär.
gjorde oss hemmastadda och sen kom linnéa.
vi åkte och handlade mat på willys
och sen lagade linnéa mat åt oss.
blev ris och bacon, hur gott som helst :D
sen kom jonas och vi gick ut och gick en sväng
och sen blev det lite kortspel och mys.

inatt var en av de värsta nätterna jag har
varit med om.
runt fyra började det skrika och låta
skitkonstigt, så jag kröp under täcket
och mina änglar räddade mig genom att kolla vad
det var och så som de såg så var det en räv.
hm... försökte ta kaninstackarn! uffa...

idag vaknade man runt elva.
åt frukost och började färga håret.
sen blev det nudlar till lunch som då linnéa lagade. höhö.

mötte upp johanna och isabell vid coop.
handlade en massa gott som vi nyss har grillat.
blev lyckat tillslut.
köttet ville inte ens bli varmt först, men sen kom jag på
hur man gjorde så då blev dom lite bränd istället,
men god blev dom.
så nu sitter vi och pustar ut efter den hemskt goda maten.
speciellt potatisgratängen. mmmmm:a.

senare blir det nog bara mys om vi inte drar oss någonstans
och kikar läget. får se.
chokladkakor och mjölk blir det snart till efterätt iallafall.

ses och hörs!
och hoppas ni husägare har det kanon på er semester.
huset är i toppskick och trivs jättebra med mig och mina vänner.


en otroligt fin ängel som finns i mitt blodfyllda hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0