the first day

jess! nu har man första dagen i skolan avklarad!
nu återstår alla dagar i skolan förutom idag.
liksom minus idag. coolt!

börjar nio. slutade kvart i tio.
bra. jättebra.
en bra information också.

tex. att vi åker till ensro nästa tisdag
och blir borta till torsdag och är sedan
ledig på fredan. GUD SÅ JAG LEVER LIVET I SKOLAN!
höhö! fick våra scheman som då ser ut lite sisådär.
fick iallafall stryka ett antal som inte jag har. skönt.

efter skolan gick vi tjejer ner på stan, handlade lite
och sen drog vi och käkade lunch på george!
satt där och snackade om allt och inget och sen
begav vi oss till tåget.

så det blev en riktig kort dag idag.
skönt. och fint väder!
nu ska jag kolla på lite mer gossip girl
och sedan kolla om symaskinen funkar...
för isåfall ska jag sy om lite kläder tänkte jag!

imorgon är det skola och då får vi träffa de underbara
ettorna, samt tvåorna......! puss


15 mars 2009 - gud vad tiden går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0