solarium för två?

s:et och jag drog oss mot ica i obo
och handlade och sen vidare till staden gävle.
packade upp lite och sen bestämde vi oss för att
åka och käka sen sola.
och så blev det, mat och sen skulle vi leta på ett
solarium som hade öppet efter nio.
åkte typ runt i hela stan och letade
och såklart så hittade vi ett solarium precis utanför lägenheten!
haha klockrent!

men vi var dock tvungen att åka och växla pengar.
så vi började med nån pizzeria på stan, icke.
fortsatte där subway låg för och då ställde sig sofie
på ett ställe där man INTE fick parkera.
så då satte hon på varningsblinkers och så sa hon
åt mig att om det kommer en polis så säger du att
bilen har kokat eller nåt och att jag är på väg att hämta hjälp.
satt där som ett jävla fån och det bara blinkade och hade
sig runt omkring mig!
men som tur var kom inte polisen, utan sofie med två rör med
femtio kronor i ENKRONOR! haha.

sen blev det solning.
men inte nog med det så var det bara ett solarium ledigt,
så vi trängde in oss i ett solarium, i tjugo minuter!!! haha.
efter det så hade vi vita sträck på sidan av benen.
så då när det andra solariumet var ledigt så smög sofie
över dit och vi låg yttligare tio minuter för att försöka få
bort lite sträck här och där! ;)

och kvällen är inte slut än.
nu ska det klippas och färgas hår för fulla muggar!

morgondagens skoldag börjar halv tio och slutar ett också.
härliga tider!

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0