rengöring hit och dit

vilken känsla.
tog myset och fikat innan duschen.
och det kändes mycket bättre.
kändes renare liksom.
glass, hallon och mammas hemgjorda
sockerkaka med typ vinbär i. det var gott!

stod typ 40 minuter i duschen.
så nu har man nyrakade ben,
polerat ansikte med alla sorters
skrubb, salver m.m.
har även haft skötsel på min onda stortå.
nu är den inlindad och behandlad av alla olika
sorters grejer den med.
och den är typ dubbelt så stor som den andra,
så får se hur den ska komma i skon imorn. haha.

nu ska jag mysa ner mig i sängen och fortsätta kolla
på gossipgirl innan mina ögon slås ihop av johnblund.

ska bli så underbart att träffa alla underbaringar igen.
har saknat er!

godnatt alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0