putläpparna

skolan var ovanligt kort idag!
mycket skönt!
och jag tror jag kommer älska skapande verksamhet.
känns som det är lite jag.

efter skolan drog vi hem till lägenheten.
städade ihop och drog ner på stan.
letade på kliniken och satte oss och väntade.
sen fick sofie komma in och så började
putlisa att ha på bedövning en kvart.
sen kom det där hemska... när hon drog in
nålarna i läpparna på henne så det bara sipprade
ut blod... och där stod jag och filmade. haha.
tyvärr så orkar jag inte lägga upp det..
men kan ju säga att jag själv skulle nog
inte våga gör det!
bra tuff du fianlian. riktig stake i den bruden.
och stora läppar har hon, haha!

satte mig sedan på tåget.
väl i ockelbo så hade jag turen
att få skjuts av min bortresta och saknade väns (lina) mamma!
det tackar jag för (:

mamma har varit så underbart snäll idag och köpt
en kalender till mig, så nu ska det bli lite ordning!
får hoppas iallafall.
har suttit och skrivit i lite händelser i den och käkat.
emil och anna kom förbi och hälsade på, samt
överlämnade deras lägenhetsnyckel till mig!
så där blir man nog att bo från imorgonkväll till måndag!
sköönt! får se vad som hittas på (:

nu ska jag klippa mor min, som hon tjatar ;)
sen ska jag försöka bli klar med mina byxor jag håller på designar om.
yyeyeyeye. good!

skola imorgon igen. tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0