ockelbo nightlifte kickoff

det blev plan igårkväll.
till och med så att man var
med sin efterlängtade vän jennie
som annars har fullt upp ;)
var hos fia nere på marstrand
sen vandrade vi till plan runt tolvtiden.
hah, kan bara tänka mig hur alla bilder
ser ut idag. höhö.

på plan var det inte direkt ös,
men mycket folk man kände igen.
drack lite, dansade lite, men sen tröttnade
jag och gick hem till lägenheten.
mmmycket bättre.

har precis vaknat och har jätteont
i magen och är aphungrig.. undra om det
är någon slags kombination där?

ska nog gå upp och köpa lite frukost på ica.
gott. idag kommer några tjejer hit också,
iallafall linnéa och sen får vi se om mina chokladbollar
lina och malin dyker upp också ((:
som jag saknat er rumpor!

nu har jag inte tid med detta längre.
puss hamster walcott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0