motionsrunda på cykel

om jag säger så här,
JAG ÄR HELT SLUT!
började med att linnéa
och jag bestämde oss att ta vår
roadtrip med cykel till gävle som vi
nu snackat om så länge.
så efter all cheesecake och gottgott
så blev det vår cykeltur.
vi startade hemma på linnéas gård
runt tio.
cyklade hela långa vägen til gävle
genom bomhus.
träffade jeppe och hans grappar.
fortsatte till hemsta där vi bad
ida komma med 2 liter vatten,
och det gjorde hon ;) tack pluppis!
så satt där och pratade med henne
och även med jeppis.
sen drog han och då bestämde vi
oss att ha biljakt. haha.
men efter ett tag kom linnéa och jag på
att vi var tvungen att börja cykla hemåt om
vi skulle komma hem i en skaplig tid.
men det var ju just det att vi var så jävla trött
och fryssen så vi ville inte cykla hem.
men vi tog modet till att göra det ändå.
och nu sitter vi här,
två kämpar.
helt slut i våra kroppar, men det skiter vi i.
för vi hade så jävla mys!
vi har tagit oss igenom våra rädslor och
kämpat med vår sista kraft!
fem mil har vi klarat av och det är nog
de mest jobbigaste jag har gjort på detta
sommarlov iallafall! ;)

men nästa vecka blir det en ny trip på cykel.
jävlar va fit vi är nu alltså ;)

godnatt för oss nu.
och så säger vi hejhej träningsvärk imorgonbitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0