jag vill kunna vara den du vill att jag ska vara

mamma blev klippt, men icke så nöjd..
hm. vad gjorde jag för fel?
kanske lite för kort. men vafan, det växer ju ut!

fick ingen lust till att hålla på att sy, därför kollade
jag på tvprogrammet livet på BB som var superduper intressant.
de visade barn som föddes i vecka 26 tex.
jättejättesmå och hade inte alls utvecklats de stackrarna..
men sen fick man se hur de ändå kämpade för sitt liv
och överlevde den svåra tiden pga. otroligt bra personal och alla
dessa maskiner som finns nu för tiden. jag är imponerad!

min älskade pappa kom hem, fick gosa med han lite och dricka lite kaffe.
alltid så gott på kvällarna... men icke bra när man ska försöka sova!
så a, nu ska jag FÖRSÖKA sova ändå då.

antingen blir det krogrunda imorgon med två chicks
eller så blir det att sleepa over i e&a's lägenhet.
låt se, tiden visar mig.

natti alla underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0