I love the way you lie baby

igår runt två drog linnéa
och jag in till stan.
åkte direkt upp till sätra
och la oss och sola och spela lite sällskapsspel!
sen packade vi ihop och drog ner på stan.
mötte frida, gick och åt och sen knallade vi till
sommaryran och åkte karuseller så vi nästan kissade
på oss ;)
därefter mötte vi upp lina, malin och maya vid tåget.
haha dåligt snygg vi var då, vööörsting anonymish! HAHA.

vi alla fortsatte iallafall vidare till mayas systers lägenhet
vid borgarskolan. drack några drinkar och fixade iordning oss
och därefter blev det en gåtur upp till söder på en 18årsfest
som vi körde som förfest. rätt lugnt.

runt halvtolv blev det krogen.
slick denna fredag. rätt mycket folk och bra musik!
i love the way you liiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!
kung på dansgolvet! ;)
var där tills det stängde, sen skulle jag, lina och frida
gå hem till lägenheten och rätt som det är så dyker det ett
rätt snyggt huvud ut från ett fönster och frågade om cigg.
han kom ner och snackade ett tag.
fick reda på att han var skåning ( hörde man ju? ) och att
han rappade. rätt coolt.
så ikväll runt tio så ska man till yran och kika på när han
och hans fyra kompisar uppträder. yeeey!
men som han såg ut igår så var han då riktigt snygg.
får se i dagens ögon.
men kan nog inte bli så mycket sämre eftersom min
gårdag var skapligt lugn!
var ju värre med vissa andra. haha sötfis!

nu har jag spotify på högsta volym plus inkopplad i tv:n
så här dunkas det i love the way you lie och dammsugarn
ska snart sättas igång!

runt halv åtta drar man väl till stan IGEN då!
men nu gör jag dom sista knycken innan skolan börjar.
då blir det allvar igen...
så kör mitt lite vilda och oplanerade liv nu.
det mår man bara bra utav. hejhej mina vänner.

bilder kommer nog senare. hmm.
dammsugarn väntar. possposs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0