helt gaaalet!

gud va kul, jätteroligt!
vi började halv nio idag och runt nio fick vi sluta.
vafan är det för idé att vi som kommer nu från
ockelbo ens kommer in då? herregud.

vi hängde på ida och tog bilen till valbo.
handlade lite smått som en brun väska,
ett sött diadem, mat och en ring.

och jag tror verkligen inte jag har skrattat så
mycket som jag har gjort just denna dag!
för fyfan va hur man kan se ut på bild!
och ida, jag är snäll idag, lägger INTE upp dom ;)

men humor, det finns det bland oss iallafall!

sen fortsatte vi till owejansson's och inhandlade
lite smått som block, rakhyvlar, ansiktsmasker, klubba
och en superbillig glass!

sen kom vi till stan när det var två minuter kvar till mitt
tåg skulle gå. och det är ju en sån tur att jag är så snabb
och hann med tåget också! hihi. kung!

väl i ockelbo står sofie så glatt och väntar in mig!
åkte till banken och växlade pengar och sen fick jag
skjuts hem till döööra!

ikväll blir det utgång med sofie.
innan ska vi nog hem till johannas kompis och förfesta lite.
får se hur det blir!

skoldag imorgon också,
dock den sista på denna vecka. sköönt!
hoppas på en skoldag som denna, en halvtimmes lektion.

nu ska jag packa. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0