härliga tider

min dag började klockan tio,
men sen somnade jag om,
så egentligen började min dag
vid halv tolv då min vän linnéa
ringde! (:
gick ut med hunden i det ruskiga vädret...
och sen blev det en liiiten frukost.
därefter två filmer på tvn innan pappa
kom hem och jag åt en riktig frukost.

sen var vi och hämtade linnéa på station.
kom hem hit, linnéa kollade på en skräckis
och jag rensade garderoben. hejja va roligt!

sen inväntade vi finbesök som kom runt sextiden.
åkte ner till atalanta och käkade lite mat, god mat också!

sen åkte vi hem hit, kollade på två filmer och nu är jag och néa
ensam igen och har nog stora funderingar på att mysa ner oss i sängen
med en film. får se!

imorgon blir det nog stan.
troligen. alltid lika mys, även om man har tröttnat på staden oerhört.
men godnatt kära vänner.
och gud så jag trivs med linnéa i rött! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0