han hade joel kinnamans läppar

världens sötaste.
japp. otroligt.
ganska snygg också.
väldigt snygg faktiskt.
skånsk. ännu bättre.
men långt. inte bra.
så det blir inget.
men gud så charmigt.
och rappar.
och nu helt plötsligt har
man deras skiva efter tre träffar!
- och nu kommer man aldrig se
honom mera.. otur.
men livet lever vidare.
jag håller tummarna.
och lycka till hörru ;)


hejhej blogg.
gårdagen var för min del på toppnivå.
kollade på några band som uppträdde vid yran,
blandannat sabotage och sötaste glidar'n!
åkte med bussen hem runt halv tolv.
skulle kolla på sunes sommar, men somnade efter
högst fem minuter.
och imorse när man vaknade hade man ett missat
samtal från honom. onej, att man inte var vaken då..
men turen hade jag att jag fick träffa honom innan
jag satte mig på tåget hemåt.
och deras skiva köpte jag bara för att vara snäll,
herregud. hoppas han inte glömmer mig. haha!

nu är man iallafall hemma.
ska lyssna igenom hela deras skiva
och sen blir det lite mat i magen innan
jag drar mig på 9årskalas för ella.
jag och barn. härligt! bra söndag!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0