förvirrad

det blev fel.
att man har mod till att
ljuga så in i helvete och
svika en person så mycket
som du har gjort,
det trodde jag fan inte om dig.

jag var rädd.
och det var du som gjorde mig det.
du gav mig falska förhoppningar
och du gjorde mig lycklig för en stund.

men sen.
nu vill jag bara glömma.
och en sak som är säkert.
det är att jag kommer aldrig
någonsin kunna lita på dig igen.

tack. du hade mig.
men nu jävlar har du tappat taget vännen!



tack linnéa för att du finns.
seriöst hade jag inte klarat mig
utan dig.
du är min högra hand.
hjälper mig när jag verkligen behöver det.
och du ska veta att jag är grymt tacksam
över det. älskade vän!


japp.
då åker man hem idag då.
linnéa åkte nyss hem
efter ha hjälpt mig med att
städa ihop, tack! (:
så nu har jag packat i alla
mina saker och gjort klart.
prick en timme kvar tills min
buss går mot stan.
sedan tåget mot ockelbo
och då har man kommit till
den trökiga byn igen.
men det konstiga är att man
känner sig trygg och verkligen hemma där.
så det är ju ett plus.

tack iallfall till min kusin och hans familj
för att jag har fått tagit hand om ert hus.
det har varit otroligt skoj och jag har
faktiskt lärt mig ett och annat av detta.
så lärorikt, det var det verkligen! hihi.
jag hoppas jag får tillgång till att låna
huset fler gånger. (:

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0