flytt imorgon!

lina och jag myste ett tag här på dagen,
åt mat och halvsov.
sen gick hon hem och sofie kom med
räksallad som hon käkade.
sen åkte vi två ner till biless och städade.
DUKTIGT!
efter det plockade vi upp lina och vi drog till
staden och mötte upp madde.
därefter gick vi till bion knights and day
och den var fan superbra :D

och såklart så är jag så duktig så att jag häller
ut heeeeela min cola på golvet (a)...
jag vet.. så jäkla klumpigt.
hann inte ens dricka en droppe ur den där jävla skiten.
menmen.
sofie satt och sa: JAG TROR JAG FEEES!
och: MEN DRA MIG BAKLÄNGES!
haha och det passade hon på att säga då
hela salen ( den hemskt stoooora salen) var helt tyst.
haha. jävla skön tjej du stumpan!

efter bion blev det lite bus med avklädnad och
påklädnad på andra saker ;)
och sånt gillar vi.
nu är jag hemma och ska försöka sova om ett tag.
imorgon blir det upp och packa, försöka färga håret
med färgen som sofie nu då har och sen dra sig mot
staden och sen vidare till skutskär för att bo där fyra
dagar (: härligt!

hejdå (:



stockholm i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0