en rädsla av mörker

blev inge valbo med sofie,
utan istället filmmys med
lina och maya.
en thriller....
inte alls en film som jag
behövde se med tanke på
min vecka.
men visst, det gick bra!
cyklade som en dåre hem
OCH pratade med néa i tele.
asso hur annars skulle jag klara mig?
uffa...
skyndade mig att låsa upp dörren och
drämma igen den och låsa in mig i huset.
då kan man pusta ut.
hatar nattens mörker.
kolsvart och tyst.
jag klarar verkligen inte av det.
om jag inte har druckit någon
olämplig dryck då vill säga.
men nu snackar jag vardagligt.
nää... mörker är ingenting för mig
i min ensamhet.
om man är fler, då går det.
men jag själv, i min ensamma
kropp i ett mörker som leder mig
till skräck. herregud. det är som en mardröm.

kom hem för ett tag sen.
har planerat in lite utav nästa vecka.
mysit.
nu blir det sova om man ska orka upp
och sola imorgon OM det nu blir fint väder (:
hejjdååå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0