dåligt väder...

efter all grillning och spel
så drog vi in till stan och lämnade
bilen för att ta en powerwalk.
gick förbi alla krogar, såklart
rätt dött på en tisdag. hehe.
sen när vår promenad var slut så
hoppade vi in i bilen och åkte till max.
blev en glass och lite prat där,
sen vidare hemåt.

jag och linnéa kurade ner oss i sängen
och pratade i över en timme.
sen blev det kolsvart, för jag somnade då iallafall.

vaknade idag runt tiotiden.
så skönt att jag har fått sovit hela
natten utan några konstigheter.
såg att regnet öste ner utanför....
suck. och så var jag så snäll att
jag följde med néis till tandläkarn också.
vi cyklade.... i detta väder.
hej blöta tjejer. haha.
kom hem hit, min moster och hennes karl
kom och gjorde sällskap.
så vi har suttit och spelat yatzy och fixat
tv:n. nu sitter jag här i min ensamhet,
men hoppas snart på sällskap.

får se vad som händer ikväll.
troligen bara filmmys eftersom det
så så himla tråkigt väder.

imorgon blir det till att packa ihop
och städa lite.
sen åker man hem och har haft
sina underbara dagar här.
och som jag trivs.

hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0