bra dagar

och då var man hemkommen från
ett par dagar i uppsalas vackra län.
jag trivs faktiskt otroligt bra där.
med underbara människor och
väldigt fina områden.
säg vad ni vill,
men jag tycker då det jag!

så igår var då linnéa och jag ute och
cyklade som jag sa.
och idag har man fått lida lite.
fast jag trodde det skulle vara sämre.
lite rumpont och värk i vaderna,
annars mår jag bra!

runt ett idag skjutsade linnéa
och sinikka mig till älvkarleby
till kusin och emma.

gick och käkade på en pizzeria.
blev grekisk sallad för min del,
och gud så gott det var!
sen blev vi sugna på en glass så
vi köpte det i samma veva.

sen cyklade emma på sin lilla cykel
hemåt och vi i full gång efteråt. haha.
så duktig lillfisan!

väl hemma bestämde vi oss
för att åka och bada lite vid campingen.
fast jag badade halva kroppen
och emma slängde sig i som en tok.
till och med så att hon dök i!

efter ett tag cyklade vi hemåt och
då blev det lite lek och så.
fick middag där hemma och sen
kom moster och hennes karl
och hämtade mig och skjutsade
mig till station i gävle.
tack så mycket för det (:

så nu har man kommit hem.
är ganska trött....
och det får jag faktiskt vara nu,
för så mycket som jag har hunnit med
tycker jag!

ska ner och mysa med mamma nu.
käka lite hallon.
ska kolla om det finns lite glass
så kan man göra lite smoothie!

imorgon blir det sommaryran med flickorna
och värre blir det på fredag.
hej och hå.
hur ska man orka allt ;)
kallas energi. jo men vart är den då?
den kommer.. finns i drycken! höhö
hejdåå.





lilla elin igår när jag var barnvakt!







fick trevligt besök på stranden när vi var och badade...:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0