äventyr på hög nivå!

gårdagens mys var på topp.
lina och jag mötte upp linnéa
vid tåget, gick till ica och handlade.
hem till lägenheten och började
laga mat, samt städa bort alla dammtussar!
blev mycket vackert i e&a's lägenhet måste
jag påstå! käkade vår vackra kyckling
och den lite annorlunda potatisgratängen.

sen blev det en massa mys,
jag kom på att dom hade zumba fitness
på datorn, så jag satte på det och började träna
som fan jag, var typ inne på min tjugonde minut
då det kommer infarandes två karlar genom dörren
och där står jag och skakar rumpa i trosor och linne.
liiite pinsamt. och svetten bara rann!. uww.. haha.

så sen blev det filmkväll, motorsågsmassakern
och kudden fick vara min gosiga vän och skyddade mig
mot allt otäckt. uffa... sen blev det sovning på hög nivå.

inte lika roligt att gå upp imorse, men vi var ju tvungen.
skolan halv nio.
åkte och handlade med en från varje "ensro-grupp".
sen var man ledig i över en timme.
hade kerstins lektion, svarade på några frågor
och där efter var det individuella val då vi behövde
sitta och lyssna i tio minuter sen fick vi gå hem.
bra. jätteskönt.

kom till ockelbo. hämtade mina saker hos e&a.
ica och köpte en massa gott till morgondagens stora äventyr.
hem, packade det sista, duschat, druckit kaffe och hunnit sovit vid tvn.
hinner med mycket jag!

och nu ska jag sova, helt uppspirad av morgondagens jox.
det ska bli så mysigt och samtidigt lite smått spännande.
bo i vindskydd i kolsvart mörker (livrädd), göra mat på blablabla-kök,
vandra 1,4 mil, basta och göra en massa aktiviteter.
detta kan inte bli bättre.

åker imorgon, kommer hem på torsdag och komp. ledigt på fredag.
bästa veckan. njut klassen, njut av skolan!

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0