andas in, andas ut

vilken dunderdag jag har haft!
började med att jag vaknade halv nio,
rätt bra tid för att vara mig.
klev upp, åt frukost och gjorde iordning mig.
sen kom kusin och beckis och hämtade mig.
drog upp till hästarna och tog in den ena och
gav dom mat.
därefter blev det hem till deras hus och fixa iordning
tills alla ellas gäster skulle komma och fira henne.
blev så att jag damsög och städade ihop typ hela huset
och kusin gjorde den fantastiska tårtan som var formad
som en nia och var blå med en massa jox på.
du kan du kussi! :D

jag blev så glad nu ikväll när jag kollade på fejjan
och kusin hade skrivit:

barnkalas igår, gick kanon! :) idag fyller min stora tjej 9 år!! vart tog åren vägen!
underbara petra <3 <3 <3 är här och hjälper mig med hus och uppspelta barn,
vad skulle jag göra utan dig?? tack för igår.


hihi, du vet att jag ställer upp när det behövs! (:

därefter blev det korv med bröd till lunch.
och jag fixade ellas hår så det blev krusigt,
samt sminkade henne ;)
jessica och beckis åkte iväg och red och
då kom pejje hem och stökade till. haha närå!
hunden rymde den också, så ella och jag satte oss
på en varsin cykel och trampade iväg och letade
efter den, men hittade den inte. efter typ två timmar
kom han hem med tungan som hängde till marken av trötthet!

folket kom, bara rasade in med massa paket.
och det slutade med att hon hade en ny telefon och
några till tusen i plånboken! haha du har det bra du!

har alltså haft en långänge-dag idag.
från typ halv elva till halv nio ikväll har jag
varit uppe i skogen med den där tokiga familjen
och det lustiga är jag trivs så förbannat bra där!
mina älskade barn, ni är som mina småsyskon.

kom hem, drog direkt ner till lina.
skulle ha badat med henne, malin, maya,
chatrin och amanda, men luften var för kall och
därmed i poolen också... så vi struntade i det
och satte oss och snackade en massa utlandsresor istället!
mot våren lutas det mot thailand med ett jävla gäng!
jag hoppas på't!

nu är det godnatt för min del.
imorgon ska man upp i skaplig tid för att
duscha och så och sen cykla fram och äta lunch
med mina gamla arbetskamrater som ska bjuda oss
på sjöbacken! mycket mys!
får inte glömma att hämta buss/tåg-kortet heller.

natti alla.
och grattis ännu en gång ella på din nioårsdag.
hoppas du hade det bäst! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0