valbo

idag vaknade jag en kvart
innan min väckarlocka...
09.45, då var man klarvaken.
äsch... låg och myste med
mitt fluffitäcke ett tag
och sen tog jag en bamsefrukost
och fixade iordning mig lite snabbt.

sen kom emil och anna
och vi drog vidare till valbo
för lite shopping!

fick tag i ett par högklackade dojjor
så jag kan välja lite :)
faktiskt rea.
mascara
foundation
svart linne
ansiktspeeling
ansiktsmask
och sen tror jag att de inte var nå mer :)

nu har jag börjat packa lite smått
och inväntar morgondagen som jag har längtat till!
få sätta mig på bussen mot stockholm med mina små
nötter och bara dra, dra ifrån allt skit och blä.
bara åka bort och som det ryktas så är det inte så mycket
snö där neråt, eller kanske inte nå alls? låt se :)

imorgon blir det nog bara att dra våra rullväskor
till tunnelbanan och dra hem till amandas mamma
och mysa och ha oss hela dagen/kvällen/natten :)
sen imorgon drar vi nog ner på stan och gör den osäker
och bara myser med varandra!
och på torsdagen så åker vi hem runt två tror jag det var.

kommer nog bli en helt underbar resa.
var ju et tag sen man var där nere nu.
och helst nere hos amandas mami. ojojoj.
den nollåttan! ;)

nu ska jag försöka hitta lite mer som man
kan pula ner i väskan.

och ikväll händer ingenting.
iallafall ingenting jobbigt,
för jag ska faktiskt upp runt sex imorn...
hej och hå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0