vad är det för mening med livet?

jag förstår inte.
jag fattar verkligen inte.

har fått reda på två dödsfall idag.
en dam och en ung kille på 19 år.
det är inte klokt.
det är inte sant.
det är sjukt.
helt jävla sjukt...
och orättvist.

niklas.
nu får du sova gott.
vad som än hände i lördagsnatt,
så finns inget att göra nu...
men du vet att det är många många många
som tänker på dig och sjänker en stor tanke
till nära och kära.
vila i frid nu, det förtjänar du!


men en klump i halsen och miljoner tårar i famnen,
så ska jag försöka slå ihop mina ögon för en natt
och imorgon vakna upp och försöka ta tag i allt.
nu är allt tomt.
allt är jobbigt.
dystert.
tragiskt.

sånt här ska bara inte hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0