jag trivs

en dag i skutskär!
gick upp vid åtta
och fixade mig.
åkte runt nio,
lämnade hunden och
drog till maxi och handlade lite.
sen åkte vi till skutskär för att
äta lite påskmiddag, fira emma
som fyllde igår och träffa lillabebisen elin!
men också träffa alla andra såklart :)
kul och få träffa kusinerna samtidigt!

klippte moster och tjänade en hundring,
klippte kusins lugg också. hoppas den blev bra! ;)
fick handdukar och en pajform i present i efterskott
från moster och roland och
från kusin, micke och emma fick jag trehundra på gina :)
tack så mycket!

har fått gosat med sötfisen elin hela dagen
eftersom hon inte är blyg som emma nu är.
emma börja komma loss ungefär då vi skulle åka.
men vi hann busa lite vi med ;)
vattenfärger i ansiktet, alltid lika roligt!

blir snart att åka och hälsa på alla igen.
får se om man följer med elin och hennes familj
till fjärran höjder imorn en sväng på förmiddagen
eller hur det blir! :)


söta bilder.
varma bilder.
kärleksfulla bilder.
älskade barn!



















alla mina små hjärtegull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0