sara och tuppz

fredag:
jättetrevlig skoldag då man började
kvart över elva och slutade runt två.
gick på stan med linnéa innan vi
drog till skolan.
efter skolan drog vi till sätra
och firade linnéas lillebror som fyllde
8 år. fikade och umgicks lite.
vid 5 tog vi bussen till skutskär
och gjorde iordning oss för att
sedan bege oss till sara på middag!

vid sara var det fullfart med alla tjejer
och vi käkade tacos, spelade spel
och skakade roompa! grymt kul.

runt elva drog vi in till stan och gick
på goya och dansade ännu mer.
saras första krogrunda! great! :D

lördag:
alltså igår, började med att
mamma och jag tog en promenad
och sen hjälpte jag henne med att
kratta hela trädgården.
hon blev så glad att jag hjälpte till
så jag fick lite pengar. haha sötismamma.

hann duscha och fixa mig och sen drog vi till
ica och köpte gottgott och sen till chatrin och
amanda för att förfesta!
där blev det spel och mycket musik.
mest hoffmaestro. yyyyey!

sen tog vi halv tio tåget till bollnäs!
(första gången jag åker tåg dit. wowowo!)
vi blev en hel vagn från ockelbo som skulle både
till holmsveden och bollnäs.
rätt nice. fullt drag i den vagnen var det då iallafall.
haha.

när vi väl kommer dit, hoppar vi in i en taxi som
kör oss till dansstället tuppz!
och där rök mina dagens intjänade pengar.
150 spänn inträde. hej och hå.
men vad gör man inte för att lyssna på hoffmaestro
och dansa med de bästa? ;)

malin och jag stod och väntade typ en halvtimme
på att hoffmaestro skulle börja spela.
men de gjorde dom inte,
så vi gick.
och precis då när vi gick så började dom!
bra där ;)

dansade och shottade omvartannat.
kul kul!
åkte hem runt två.
men det minns jag knappt.
haha, jodå!
men jag måste säga att det blev en
riktig kanonkväll.
och så kul jag hade då!

tack tjejer för denna helg!
tuppz - petras nya parteyställe ;)

kom på nu att jag såg fan inte
ens killarna i hoffmaestro.
eh... men det gör inget :)

söndag:
vaknade utav att mamma smög
omkring i mitt rum.
gick ner och åt lite frukost
och sen var jag tvungen att följa med
mamma ut och gå, fast jag var död.
men det var skönt.

sen hann jag bara hem och så ringer
sofie och ska ha med mig till valbo.
så det var bara att göra sig iordning
och dra det ;)
faktiskt grymt mysigt.

nu sitter jag och fixar lite till
dopet som är om cirka två veckor.
ska ju läsa en dikt, så måste
plugga in den så gott det går! :)

dags att fortsätta.
hejpa























haha vilka bilder det blev från gårdagen :'D
bilder från saras i fredags finns på fejjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0