undra om man kommer tillbaka?

vill börja med att lägga ner några minuter
på vår bästa och älskade idrottslärare britt,
som somnade in i fredags.

inte alls rättvist.
du borde fått leva längre.
ett rent helvete att sjukdomen tog dig.
vi har dig kvar i minnet
- som den bästa idrottsläraren!

vi fick detta besked i dag av våra lärare.
jag blev helt ställd.
fattar inte att det är sant.
när vår idrottslärare som vi har nu för tillfället
sa innan påsklovet att hon kanske kommer tillbaka
efter lovet, och så händer detta.

det var hon som gjorde det roligt med idrott.
det var hon som visste hur man kunde ha kul OCH röra på fläsket.
det var hon som hade koll på våra betyg.
för nu vet vi inte alls hur det blir.
ingen har någon koll alls vart vi ligger i idrott.

som vår lärare vi har nu,
han tror inte på oss att vi har gjort vissa saker i idrott,
som britt har glömt att fylla i.
bra. jättebra.

jag, och säkerligen mina vänner tänker på er runt om.
britt, vila i frid! ♥



över till min vardag!
första skoldagen gick annars bra
och det bara rullade på.
fick till och med sluta en halvtimme tidigare.
höhö. lite bra.

gick ner på stan med linnéa.
och jag som har letat en skinnjacka
hur länge som helst, hittade en idag!
jag gav liksom upp hoppet att hitta någon
när jag var i stockholm och inte hittade någon
där heller.
och så när jag och néis går in på bik bok så hittar
jag halva reapriset på skinnjackor. yesyesyes!

från 1700 till 325 kr! fan va bra jag är ibland!
den är inte superfin..... men den duger bra till mig!

har fått i mig mat och sådant.
så får vi se vad damen hittar på ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0