underbara sol

linnéa kom halv tio till ockelbo igår.
hämtade upp henne och drog hem.
gjorde inte något alls,
låg i sängen och gnällde om hur
tråkigt vi hade det och att vi måste
göra något.
men timmarna gick.
sen tjatade vi till oss sofie och hennes
bil, så det blev en runda.
en massa ruggit prat blev det.
en rädd sofie iallafall. haha

kom hem.
satt på en film.
jag somnade - såklart!

vaknade i morse utav att linnéa säger
att klockan är tio i tolv.
... och hon skulle med halv tolv tåget
till gävle. jippie!
gick inte så bra det inte.

åt en frukost.
brända och icke brända.
yes.

sen blev det en promenad ner till station
med linnéa och min vovve.
sen hem igen.
blev sex kilometer.
hann bara hem och ta lite kaffe
och sen cyklade jag min första cykeltur
för i år, ner till gäveränge och gjorde
malin sällskap i att kolla på hennes lags
träningsmatch mot järbo.
anna spelade och var superbra. :)
emil satt och socialicerade sig han också.
bra utav honom!

kom hem för ett tag sen.
fått i mig mat.
varit ut med hunden på en promenix.

men gud vilket strålande väder då?
jag blir ju helt glad i kroppen!
värmer så skönt!

så vad sägs om grillning till helgen?

ne, nu ska jag ta och göra lite teori
och sen få någon att vara social med.

hörs. hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0