the hippy hippy shake

gårdagen var hur mysig som helst!
malin kom hit och vi fixade oss här.
sen tog vi en promenad ner till lina
och fick skjuts därifrån till maya.

var hemma hos maya och drack goda
glas och spelade kort.
sen kom sara och därefter robin,
emil och efterlängtade anna :)

efter ett tag trallade vi upp till
perslundaskolans aula där det var
full fart.
kul och träffa lite folk.
en jäkla blandning måste jag säga.

fick ett gott skratt kan jag ju säga.
lillenpille och långfingret som ramlade.
jag fattar bara inte hur man vågar... ;)

gick hemåt runt tre.
gick rätt fort faktiskt.

väl hemma blev det en nattmacka
och hur mys som helst i sängen
med malin.

inte ofta man är med malin två dagar
i rad inte, otroligt glad att jag fått vart det
nu och det blev en underbar start på mitt lov :)
tack lillfis!

och malin, jag lovar att lägga upp lite
bilder. men har inte ork just nu.
men det kommer... ;)

nu ska jag färga mammas hår, duscha
och sen upp till kusinerna en sväng och
hälsa på tror jag.
annars blir det troligen en annakväll
om hon blir uttråkad ;)

seuu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0