staden stockholm

var lite seg i morse och tog lite
tid för oss att komma igång
för att dra oss ner på staden!

men tillslut satt vi på tunnelbanan
och var på väg ner till stan.
väl på plattan började allt
kontigt hända.
knepiga gubbar gick runt
och fjantade sig.

började med att leta på något ställe
att äta på, tog typ en timme sen
satte vi oss och beställde mat för
fyrahundra spänn på en kinesisk restaurang.
förrätt, varmrätt och efterrätt.
satt mumma i magen det ;)

fortsatte och gå runt och kolla.
gick mot stureplan och
jag köpte ett par skor,
liknande converse i skinn.
rätt nice!
en vit big tröja från gina
blev det också.
mycket bra köp.

sen kom vi på en gata,
av alla gator i stockholm
och så får vi se kenza sitta
där på ett utefik med sin hund
och en vän.
vi blev helt till oss och satte oss
på en bänk och kikade lite.
sen började hon gå mot vårat håll
så amanda ropade på henne och vi
fick ta en bild med henne.
vi blev nöjda tjejer! :))

fortsatte vid gamla stan
och så fick jag se en kille
en meter framför mig.
jag ba: vem är han???
amanda och linnéa står och typ gapar
och försöker få fram nåt ord.
tiil slut säger linnéa: BJÖRN GUSTAVSSON!
och så börjar han gå och vi följer snabbt efter,
men då viker han av in på en restaurang...
suck. synd var då det...

sen gick vi och kikade lite till,
men efter sex timmar på stan
så orkade vi inte mer.
blev tunnelbana hem och nu sitter vi och latar
oss... eller linnéa har färg i håret och amanda
håller på att bli färgad. fina flickor. mina flickor.

juste, får inte glömma att man träffade på puwi paulina bylund
lite otippat mitt på staden också, jag blev då lite paff ;)

snart är det matdags. fint det också!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0