smart arab - bara trams

Bättre en burk i fläkten än en turk i släkten.

nämen gud så jag håller på.
helt tokig i skämt för tillfället.
skrattar åt allt.
det är så kul. alltihopa!

imorgon börjar allvaret igen.
röligt.

vaknade idag av att mamma
väckte mig.
hon tyckte väl att det räckte med att
sova.
och när jag kollade på klockan så hade jag ju
fasiken sovit 10 timmar också.
så det kanske var dags att resa sig.

åt frukost och sen tog jag och mamma
med oss hunden och tog en promenad.
gick i över en timme i detta vackra väder.
njuter.
om en timme ska jag ta cykeln ner till
gäveränge och hålla malin sällskap när
hennes lag spelar match.
inklusiviserar sötanna där också.


- Pappa, måste man tänka när man kör bil?
- Javisst, min lille vän, det måste man.
- Är det därför du kör så långsamt?


tönt.
hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0