slut på det roliga

och nu är man hemma.
ganska skönt ändå,
fast jag hade lätt kunnat
stanna några veckor till jag.
trivdes prima och jag tror att
vi alla hade grymt roligt :))

bussen hem var vi helt död
fast ändå pigg.
kanske övertrötta?
vad vet jag! haha
vi somnade allihopa på varandra
sen efter ett tag satt vi alla och skratta
åt varandra och till slut satt vi bara
rätt upp och ner och rörde oss efter
bussens svängningar.

när vi väl kommer av bussen i gävle,
tar amanda och jag farväl av linnéa
och greppar tag i väåskorna och springer
upp mot perrongen.
där står vårt tåg och vi hinner på det!
fem minuter efter rullar vi sakta mot ockelbo.

när jag väl kommer innanför dörren kommer
först en glad hund i fullfart mot mig och därefter
mamma med en bamsekram och en massa gullegull!
sen ser jag ett brev på bordet från svenska kyrkan,
där som jag har sökt sommarjobb.
tänkte bara: hoppas, hoppas, hoppas!
såg på mamma att hon såg lite besviken ut..
första tanken var att hon visste att jag inte hade fått det.
men när jag läser brevet börjar mamma asgarva och kunde
inte hålla sig längre ;)
så nu har man ett sommarjobb denna sommar också och kanske
tjäna ihop runt 23tusen i år igen då så drar man på en utlandsresa
i början av augusti!
jag är glad. jättenöjd.

jag har iallafall haft en underbar resa med er tjejer
och den gör jag gärna om!
som vi sa, inget blev fel.
allt bara rullade på och det var hur kul som helst.
jag ger liiiite minus till bowlingen, som gick skit för min del.
haha men det är ju sånt man får leva med ;)

cirka 275 bilder har tagits under dessa tre dagar
och det tycker jag är rätt bra utav oss!



här kommer några från vår hemresa idag :)


så här blev mitt hår efter gårdagens färgning av extrem blondering!










Kommentarer
Postat av: Sus

det var mysigt att ha er här! Kom snart tillbaka!

2010-04-14 @ 19:22:26
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0