skaka rooompa

oooh.
den här dagen har varit skön.
rätt så iallafall.
jag bortser alla tråkiga lektioner
och riktar in mig på den som blev
inställd.
alltså, den sista lektionen vi skulle
ha, trafikantutbildning.
vi kommer dit.
tar en dator.
märker att datorerna inte funkar.
skiter i allt och läraren ber oss göra test
hemma istället och vi behöver inte komma
imorgon heller.
soft.
så, imorgon börjar man runt elva.
mmm. slutar två. great!

linnéa och jag trantade på stan.
hittade två fynd.
mm, gillart.

kom hem.
åt mat.
sofie kom.
vi bestämde oss för att dra
in och dansa lite.
gjorde lite läxor och så,
sen fixade vi oss och
tog bilen in.

blev interpool en timme först
och myste.
söte bye kom och pratade
några ord med oss också.
haha. du är ju bara för go du!

lasse lind satt bakom oss  (y)
gillar't.

drog oss vidare till goya där
det var 50 dagarsfest.
-nerräkning till studenten.
typ bara stundenter. och vi!
jag mådde bra.
blev ett glas och mycket dans.
älskar att skaka av  mig allt.
så skönt!
och träffa folk.
underbart.

nu kommer jag sova hur gott som helst!
har packat lite till morgondagen
då vi drar till sara i skutskär på middag
och sen vidare till stan och går på krogen.
så, en trevlig kväll väntas imorgon också!

godnatt.
sov bäst.
det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0