redan?

en ny dag
och nya möjligheter.

okej, denna dag har varit bättre
än igår.
känner att jag måste försöka tänka
framåt och inte stå och trampa i en
massa onödigt... för då blir jag fast där.

skolan har bara rullat på,
och inte förns på bussen ner
på stan nu efter skolan så förstod
jag att det är redan fredag imorgon.

så härligt!
jag vill mest utav allt bara samla ihop
ett gäng tjejer och ta en grillning imorgonkväll.
men kanske lite sent att bestämma.
låt se. låt se.

får se hur det blir ikväll också.
kanske blir en krogrunda med fialotten.
men annars bara mys hemma.
skulle faktiskt vara skönt det också.
men som sagt. låt se!

har inte så mycket mer att säga idag.
så... puss!


älskade vår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0