nattblogg

jag SKULLE inte göra något alls
ikväll, hade jag bestämt.
färgade mammas hår,
duschade och åt glass med ma och pa.
sen ringer sofie runt halvtio och frågar
om vi ska hitta på något...
och eftersom jag då har sovit hela dagen
så hade jag rätt mycket energi kvar.
så låt gå då tänkte jag,
en stund gör väl inget ;)
började med interpool då ida och hennes
vän kom och gjorde oss sällskap i baren.
sen drog dom, och efter det drog vi.
blev max... såklart :o

haha, mycket skratt där iallafall.
en gubbe/man/fyllo stod efter oss i kön
och så somnade han stående plus
att han flinade samtidigt.
jag höll på dö av garv.
sen försökte hon i kassan väcka honom
och när hon väl fått upp hans ögon
så kom han inte ihåg vad han hade beställt.
haha. tillslut fick han det han skulle ha.
och så sätter han sig bredvid en ensam tjej
och somnar där med. hahah.

det är nästan tur att det finns såna där människor
så att man får skratta ibland. haha
blev en riktigt raggarsväng på vägen hem.
vi bara raggar runt ;)

nu är det sova och upp imorn klockan åtta
för att göra sig iordning och dra till släkten i skutan.
ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0