låter bra

detta har inte varit den bästa
dagen gud har skapat.
har inte alls varit nå pigg.
kom hem från skolan och såg att
jag hade feber. - som jag trodde.
men nu efter en stunds vila och mys
på kvällningen så känns det iallafall
lite bättre. näsan och huvudet som trasslar.
inte alls bra. neru!

mamma och jag kollade iallafall på djurgården - HV71.
första perioden gick.. 0-0
andra perioden gick.. 0-0
tredje perioden pekade dom in ett
varsit mål och därmed blev det förlägning.
förlängningen höll på i cirkus 16 minuter
då HV smäller in ett mål och vinner!

härligthärligt! det är så dom ska tas,
dom jäklarna. stoschhålmsmöggel.

fick reda på att jennie hade tatuerat sig också,
så nu blev jag också värsta taggad på att tagga mig.
höhö. har kollat runt lite ikväll.
men det kommer ta lång tid för mig innan jag har bestämt mig.
men en text eller något litet som typ stjärntecknet skulle vara dugligt.
får la se.
men får, det får jag.

satte nyss och kollade lite från min lön
förra året.
då skrapade jag ihop 22 894 + några hundra,
som de hade glömt at räkna in.

nu tror jag, alltså inte vet, utan tror,
att jag kommer få 5 kronor i timmen mer.
alltså 85. och om man räknar till semestersättningen
så får jag alltså 100 kronor i timmen.
det låter ju hur jäkla bra:it som helst.
men nu vet jag som sagt inte om det blir så,
men det kan tänkas. jag hoppas......

så om jag jobbar 7 veckor som jag nu har
tänkt att göra så skrapar jag ihop runt 28 000.
om det stämmer så är jag fruktansvärt nöjd.
blir kanske en resa till thailand det sista jag gör
på lovet. haha närå. men en resa med mina vänner
iallafall, det håller jag tummarna för.

av detta i huvudet så kommer jag somna gott.
men ska försöka läsa lite bok först.
jonas gardell... den nöten ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0