jahaja

rätt bra dag.
jag är nöjd.
skolan rullade på.

efter skolan blev det
tåg hem och slänga i sig
lite mat och sen vidare till
kulturstation för att kolla
på ellas fiolkonsert!
fick träffa kusin, karln och
den andra fisen också.
alltid lika trevligt! :)
dom tycker jag om!

imorgon fyller den lilla fisen
7 år! grattis till dig sötis :)
jag vill att hon ska vara liten,
men den viljan kommer ju aldrig
gå igenom... synd :(

har pluggat liiiiiiite ikväll.
har färgat håret, duschat
och nu ska jag ta och plugga
lite innan ögonen dras ihop.

imorgom åker jag in med halvtio
tåget och träffar linnéa på stan.
börjar 11.20 och ska ha ett prov
i barnens lek. kanske kommer göra
provet på högst en halvtimme och
sen får jag gå hem...
typiskt...
en halvtimme i skolan. yey.
hejjahejja!

sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0