in tha school

jag hatar detta väder.
lite smått kyligt och regn.
kan det bli värre.
det är fan första april och all
snö ska vara borta nu tycker jag...

för övrig har vi haft rätt
sköna lektioner idag.
kollat film och så.
inväntar två lektioner till
sen har vi fan påsklov!
längta.
längta till ikväll då man
tar sig till heartbreak och kollar
på calle kristiansson.
sen blir det väl mer härjning
fredag och lördag.
söndag ska jag hälsa på släkten i skutan.
och så får man träffa lilbebisen
som man ska bli gudmor till.
mmm, njuter :)

sen på måndag kanske det blir
valbo med emil och anna.
och tisdag till torsdag blir
det stockholm med amanda
och linnéa. resten av lovet får
bli som det blir.
något har jag ju att göra iallafall :)


ses och hörs.
förresten, jag ska få en subaru impreza!!!!!
hur stolt som helst.
älskar pappa.
pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0