hej tjej.

hej tjej, som inte mår OK.
dödödödödödödööööd.
det är jag.
nästan så.
eller som felicia säger.
- nu sover jag.........
- nu är jag vaken!

jag hatar skolan.
mest tisdagar och torsdagar.
för då har vi engelska.
det värsta ämnet som finns.
och jag blir bara så glad över att
inte behöva ha det i trean.
för om vi skulle haft det så hade jag
hoppat av skolan för längesen.
kämpar och kämpar men det där
jäkla språket, men det är fasiken inget för mig.
jag är bättre på annat istället, så det är ju tur.
hoppas jag?

nationella prov nästa vecka och veckan därpå.
får se hur dom går.
kanske ig i slutbetyg?
men vafan, jag kan inget heller så...
det får bli som det blir.
ig är ju iallafall ett betyg. h e h e.

nu ska jag ta en alvedon och vila en halvtimme.
sen plugga lite och försöka förstå något.

men hallå, typ en och en halv månad kvar i skolan,
sen har vi gått ut tvåan.
komigen nu tjejer! nu kör vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0