goyakyckling

yes!
jag ser solen!
gårdagen var mycket fin.
en underbar start på påsklovet!

hemma hos malin och fixade iordning.
hon och hennes mami drog.
åkte med sofie.
sen åkte vi in till stan.
hämtade upp malin.

drack lite och så och sen
skulle vi ju till heartbreak och
kika på idol-calle...
men snacka KÖ då?
nemen runt 20 meter bara sådär.
hade ju kommit in när de skulle stänga vafan.

sofie drog och jag och malin
ställde oss i en skaplig kö för att
skaka loss på goya.
tog sin lilla tid, men in kom vi :)
träffade på sofie där inne.
dansade så att kroppens salt härjade ;)
men kul vare.

sen kom malins mamma och hämtade
oss runt tre.
fick vänta på malins bror och två till.
blev en jäkla hemresa med mycket
prat om ingenting. haha.

imorse när malin och jag vaknade,
eller ja, vid 12 tiden
så klädde vi på oss och tog en promenad
på tre kilometer.
och gud så skönt det var.

sen hem och åt en riktigt mumsig frukost.
höhö.
sen en film och därefter kom fader och
hämtade mig.

har nyss ätit påskmat med familj.
blir en sväng till perslunda och kolla om
draget är där ikväll,
annars får vi se hur det blir.
kvällen kan sluta på många olika sätt
så.... var beredd. japp!

har inte tid med detta mer nuja.
hörs. hej.... hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0