godnatt bloggen

då har man äntligen blivit
ren och fräsch för en liten
tid framöver. haha.
det roliga var att jag skrev
för typ fyra timmar sen att
jag skulle ner och duscha,
men när jag väl kommer ner
så börjar jag trixa och ha mig
med olika ögonskugger och skit.
men kul det med.

sen blev det kaffe, glass och hallon.
lika kul det med. och gott som tusan!

sen blev det duschen och det
var typ en halvtimme sen.

lite dålig på att hålla mina
exakta planer ibland jag.

men nuså, ren.
och så har jag hunnit packat
lite mer också.
men att det alltid ska bli proppfullt
i en väska som tillhör mig?
vart jag än ska,
om det bara är till skolan
så blir väskan alltid så där proppfull
så att man knappt kan stänga den.

ska nog ta ut lite granna tror jag.
sånt där som jag vet att jag inte
kommer använda på dessa tre dagar
framöver i stockholm.
för jag måste ju få plats med sminkväskan,
plattången, datorn, kameran och allt det andra också.
inte bara mina kläder som tycks vara så
viktiga och ta plats i rullisväskan.
näru, nu blir det ändring och möblering.

ska ta och starta en film nu innan jag ska
försöka sova.
brukar vara lättare att slumra till då.
och jag ska ju ändå upp om fem och en halvtimme,
så jag tror att mina ögon borde stängas igen snart nog.

men godnatt alla kära.
hoppas internet funkar i stockholm
så jag kan dra ett inlägg lite då och då
där med, annars får jag väl låna av nollåttan sus!

ses och hörs.
min sista natt som bååånde
innan man blir ståååkhåålmare tre dagar framöööver ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0