fridaynight

min gårdag var super egentligen.
min körkortsteori startade halv nio
och slutade kvart över tio.
här mår man bra.
yeppyepp.
under den tiden bytte vi däck på en bil
och lärde oss olika vätskor och sånt
under motorhuven.
lika bra det.
nu kan vi det också.
jäklans bra!
resterande av mina lektioner var oviktiga
för mig eftersom jag var klar med allt,
så behövde inte komma till skolan.

linnéa och jag tog en lunch på subway.
mums det.
jättegott.
helt underbart!

tog sen tvåtåget hem.

var till ica.
köpte hem mat.
åt mat.
duschade.
fixade.

drog till staden och umgicks med finfolket.
höhö.
rökte vattenpipa och lyssnade på musik.
sen blev det en sväng med bilen.
därefter bestämde sig hela bunten för att
dra sig mot norrfly (spökhus i kilafors)
och där vägrade jag att hänga på.
fick tag på söta malin som låg hemma och sov.
så fick komma och göra henne sällskap ett tag.
sen åkte jag lite mer bil.
och sen sov jag en liten kort stund.

och sen får man ett samtal att gänget är tillbaka
i gävle och är på väg för att hämta mig.
yeppyepp.
bara att springa ut till bilen vid fyratiden det.
trött tjej?

skulle kolla på en film,
men somnade.

idag har jag bara hunnit hem.
nu sitter jag här och försöker planera denna
lördagkväll så någolunda som möjligt.

blir nog lungt iallafall.
orkar inte hålla på göra några stora bravader icke.
jag är en trött tjej.
erkänner.
otroligt trött.
vill ha sommar och bad.
nu.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0