♪ ♫ ♪

efter maten skulle jag vara duktig
och gå upp och plugga lite teori.
hann göra 32 frågor och sen somnade jag
med datorn i famnen. jättebra utav mig.
mamma kom upp med en magnumglass
till mig, så jag åt den och sen somnade jag om.
haha. helt jävla slut...

efter cirka två timmar vaknar jag upp och har typ
5 missade samtal och 6 sms.
snackade med emil och anna och bestämde
mig för att göra mig lite fresch och dra till dom.

hemma hos emil var det full rulle på spotify.
dunkilidunk!
blev en liten förfest där, för sen drog vi till
sandviken på någon inflyttningfest.

där var det inte alls lika dragit inte..
men det var ju nice att dom bjöd på bål
och gottgott.
spelade lite kort och så där.

sen for vi.
blev valbo och släppte av bjeeerni
och sen vidare till sandviken igen och
hämta nickes tjej och köpa mat.

sen hemfärd.
somnade såklart.
nu ligger jag här,
lite halvt pigg.
klockan är bara runt ett.
fattar inte hur klockan kan gå så segt?
har den stannat?
äsch, om den har det så får man sova
många, många timmar. gillas.

hej och hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0