dumma måndag

det här har nog varit en av dom
värsta dagarna i mitt liv.
helt allmänt mått dåligt,
mensvärk så jag har typ dött,
huvudvärk till tusen,
magen har varit superduperhungrig.

och när man väl har fått i sig en god mat
så kommer man ut på trottoaren och ser
en man cykla omkull och bryta foten.
inte det freschaste jag har sett när
själva benet stod åt ena hållet och foten
hängde åt det andra. usch och fy och blä.
stackare.
typ sadeln gick sönder så han ramlade på foten
och bröt den, mitt på övergångsstället.
fick hjälpa honom på sidan och ringa ambulans
och så. hoppas det gick någolunda bra med dig.

och innan detta hände så tog vi fel buss när vi
skulle till gävle energi på studiebesök också,
så vi tar en tur till hille och sen tillbaka till stan.
fan va less man blev då..

sista lektionen var en riktig pina.
allt värkte..
gick ner på stan och handlade det jag kunde,
sen klarade jag inge mer och tog bussen hem
med amanda vid tre.
tackochlov att mina vänner finns säger jag bara.
jag hade aldrig pallat denna dag utan dom.
tack mina russin!

har legat och vilat hela kvällen.
försökt fått in lite till provet på fredag
som handlar om barnens lek.
hej och hå, så kul!

hoppas på att min morgondag blir bättre.
sovgott.


happy? not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0