värsta shopping!

var till sandviken och skulle
in på rusta och köpa lite saker,
men fhl och jag tyckte att det var
lite för 'dyrt', så vi vände precis när vi
kommit in och sprang in och shoppade
loss på dollarstore. woow liksom!
köpte saker för liksom 90 spänn där!
sen blev det ändå en runda på rusta,
köpte typ hudkräm och sånt.
sen blev det en runda till på dollarstore,
eftersom mor och far skulle in och kika.
då fick jag tag i tre olika gardiner,
ett par lila!!! jaja, jag är nöjd.
satte oss i bilen och felicia ville så gärna
lukta och trycka på min bodyskrub,
så hon råkade trycka ut lite.
då fick jag en busig idé och sa att hon
skulle lukta igen och så tröck jag upp
tuben i näsan på henne :D
wiiih, hon fick fullt med sånt där i näsan!
tur att mor och far bjöd oss på mat på
tuffa sibylla så hon fick en servett, stackarn!
you're so sweet (a)

har gjort klart engelskan helt,
kollat på idol,
hjälpt pappa med utebelysning i trädgården
och nu ska jag plugga cirkus 7 sidor i kommunikation!
har teven på så man kan se vilka som går vidare i idol!
sen blir det fan sova!

imorgon är det idrott, och jag längtar!
förstår inte, det är så jävla kul!
en timme varje dag, tack?
skolpolitiker, whattaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0